Povzetek zgodovine Pregled po letnikih |
2024/25 (več) |
K. Kocbek, Ali lahko 2024 zapišemo kot vsoto kvadratov dveh naravnih števil? 2 uri
D. Lešnik, O kotnih funkcijah 2 uri M. Kramli, Nespametnost zasvojenosti s pametno tehnologijo 2 uri G. Jaklič, Iskanje najboljše poti po terenu 2 uri D. Kobal, Nekaj enostavnih polinomskih (skrivnosti) 2 uri B. Kuzman, Šolanje in delo Josipa Plemlja kot navdih za pouk matematike 2 uri |
2023/24 (več) |
S. Strle, Kaj nam funkcija lahko pove o prostoru? 2 uri
R. Drnovšek, Collatzeva domneva 2 uri T. Zwitter, Potovanje po Osončju 2 uri K. Kocbek, Uporaba preprostih neenakosti v elementarni geometriji 2 uri D. Gajser, Polinomi za matematični krožek 2 uri E. Žagar, Diskretna verižnica 2 uri M. Slapar, Trije matematični problemi 2 uri D. Kobal, Podobnosti, analogije in posploševanja, 2 uri M. Rogelj, Učiteljevo poslanstvo je spreminjanje sveta, 2 uri B. Jelenc, Geometrija in računski mehanizmi 2 uri T. Kosem, Kaj sem v gimnazijskih letih pogrešal pri pouku matematike? 2 uri N. Škrlec, "Zakaj je matematika kul" - okrogla miza 2 uri |
2022/23 (več) |
M. Petković, Uganka, ki manjka (na sporedu) 2 uri
T. Kanduč, Bézierjeve ploskve, 2 uri U. Kuzman, Učinek metulja, 2 uri J. Grošelj, Numerično reševanje nelinearnih enačb, 2 uri P. Koc, Volilna moč,2 uri S. Cabello, Prekrižna števila grafov, 2 uri P. Oblak, Grafi, matrike in verjetnosti, 2 uri D. Govekar, Od realnih do kompleksnih funkcij, 2 uri B. Benčina, Uvod v post-kvantno kriptografijo, 2 uri S. Cabello, Voronojevi diagrami, 2 uri M. Petković, Odvajanje na Bledu,2 uri M. M. Blažić, Dnevnik Ane Frank kot skupni imenovalec humanistične vzgoje in izobraževanja, 2 uri |
2021/22 (več) |
T. Marc, Z inverzom funkcije do milijard 2 uri
D. Kobal, O mejah človeškega uma in računalnikov, 2 uri K. Šivic, Konstrukcije pravilnih večkotnikov, 2 uri L. Plevnik, Grupa Rubikove kocke, 2 uri U. Jezernik, Mešanja kart,2 uri J. Škrubej, Iskre v času - svetovni računalniški podvig, 2 uri P. Moravec, Razdalje med permutacijami; 2 uri S. Klavžar, Množice objektov v splošni legi, 2 uri A. Osojnik, Uvod v podatkovno rudarjenje: napovedno modeliranje, 2 uri M. Pretnar, Spletna storitev za generiranje nalog, 2 uri B. Gabrovšek, Zavozlane beljakovine, 2 uri A. Perko, Logika psihološkega razvoja mladih, 2 uri |
2020/21 (več) |
P. Pavešić, Emmy Noether in začetki algebraične topologije, 2 uri
K. Kocbek, Geometrijsko zaporedje in linearne diferenčne enačbe, 2 uri A. Vavpetič, Gaussova praštevila in magični kvadrati kvadratov, 2 uri P. Potočnik, Še o Fanovi ravnini, 2 uri M. Kandić, Splošni člen Fibonaccijevega zaporedja in nekatere znane enakosti, 2 uri P. Šemrl, Josip Plemelj, 2 uri P. Potočnik, Čudoviti kombinatorični objekti, 2 uri A. Bauer, Koliko je konstruktibilnih točk četrtega reda?, 2 uri P. Vladimirov, Vztrajnost kot vrednota izobraževanja, 2 uri P. Pavešić, Triangulacija ploskev, 2 uri G. Šega, (Skoraj) vse o eksponentni porazdelitvi, in (vsaj) nekaj o njenih sorodnicah, 2 uri T. Bregant, Matematika uspeha: Corona je razkrila predosti in pomanjkljivosti, 2 uri |
2019/20 (več) |
M. Slapar, Zakaj se prepiramo? 2 uri
R. Drnovšek, Ginijev koeficient, 2 uri O. Dragičević, Neskončne vrste, 2 uri E. Žagar, Numerično integriranje, 2 uri M. Knez, Uporabne krivulje, 2 uri D. Dolžan, O deliteljih niča, 2 uri M. Černe, Avtomorfizmi Riemannovih ploskev, 2 uri A. Petković, Ni vsako protislovje dokaz s protislovjem, 2 uri B. Drinovec Drnovšek, Od integralov do ogrlic, 2 uri M. Raič, Gaussova krivulja, 2 uri D. Lešnik, Neskončna majhnost, 2 uri B. Jelenc, Matematika vzvratne vožnje vozila s priklopniki, 2 uri |
2018/19 (več) |
T. Majaron, Matematika v glasbi, 2 uri
P. Saksida, Diferenčne enačbe, diferencialne enačbe in realnost, 2 uri K. Jaklič, O vlogi ustavnega sodišča v svobodni demokratični družbi, 2 uri D. Gajser, O srednješolski statistiki, 2 uri S. Strle, Diskusija o znanju in razumevanju pri poučevanju matematike, 2 uri B. Hvala, Matematično – umetniške vzporednice, 2 uri D. Kobal, Od ulomkov do integrala, 2 uri M. Jerman, Kratek vpogled v staro kitajsko matematiko, 2 uri M. Konvalinka, Gessel-Vennotova lema in determinante v kombinatoriki, 2 uri D. Kobal, Uganke brez besed, 1 ura U. Kuzman, Nashevo ravnovesje, 1 ura P. Moravec, Ali skupaj praznujeva rojstni dan, 2 uri S. Klavžar, Kitajski obroči, 2 uri |
2017/18 (več) |
M. Hladnik, Ivan Vidav (1918-2015) - Njegova vloga in pomen v slovenski matematiki, (Plenarno - ob stoletnici rojstva Ivana Vidava), 1 ura
J. Globevnik, Kompletne kompleksne ploskve v krogli, (Plenarno - ob stoletnici rojstva Ivana Vidava),1 ura J. Vukman in J. Nemec Predstavitev Vidavove spominske znamke PS, (Plenarno - ob stoletnici rojstva Ivana Vidava), 1 ura J. Vukman, O Halperinovem problemu, 2 uri B. Kuzman, Znamenite matematične konstante in verjetnost, 2 uri P. Šemrl, Razumevanje nekaterih najpomembnejših izrekov Analize, 2 uri J. Kališnik, Izometrije hiperbolične ravnine, 2 uri |
2016/17 (več) |
S. Strle, Ali lahko prepoznamo prostor, 2 uri
B. Ivanuša, Bijekcije v teoriji števil, 2 uri A. Čadež, Simetrije, prostor, prostor-čas in črne luknje, 2 uri K. Šivic, Algebraična in evklidska geometrija, 2 uri P. Saksida, Enačbe in napovedovanje prihodnosti, 2 uri A. Ogulin, Nelogičnost logike moderne družbe, 2 uri M. Pretnar, Hekerski pristop k statistiki, 2 uri D. Gajser, Raziskovanja v pedagoški matematiki in metoda Póse, 1 ura D. Kobal, ICME-13, 1 ura M. Bonin, Matematika in glasba, 2 uri S. Klavžar, Neponavljajoča zaporedja, 2 uri A. Bauer, Slike, vredne tisoč besed, 2 uri M. Tušak, Psihološki dejavniki uspeha pri učenju in razvoj samoregulacijskih spretnosti, 2 uri |
2015/16 (več) |
B. Plestenjak, Singularni razcep in regularizacija, 2 uri
B. Hvala, Dežni apleti, 1 ura B. Hvala, Hofstedejevi indeksi in paradoksi v našem šolstvu, 1 ura J. Kociper, O zasvojenosti (z alkoholom) med mladimi, 2 uri M. Černe, Plemljeve formule, 1 ura M. Kandić, Izračunavanje posebnih limit, 2 uri P. Šemrl, Vedeti in zamolčati, 2 uri D. Kobal, Je lepota v očeh opazovalca, 1 ura D. Dolžan, Tropska matematika, 2 uri M. Razpet, Tudi matematiki se motimo, 1 ura N. Lavrač, Strojno učenje in podatkovno rudarjenje, 1 ura P. Koc, Mehansko reševanje diferencialnih enačb, 2 uri T. Pisanski, Nekaj let pozneje, 1 ura I. Muševič, Fotonika s tekočimi kristali, 1 ura G. Cigler, Frizijski vzorci in njihove grupe simetrij, 2 uri J. Dular, Topla afriška srca, 2 uri |
2014/15 (več) |
A. Vavpetič, Hex, 2 uri
P. Moravec, Vzorci praštevil, 2 uri F. Petek, Konkretno - Kaj imajo skupnega šport, Marija Montessori in matematika?, 2 uri B. Drinovec Drnovšek, O definiciji površine, 1 ura K. Cvetko Vah, Mreže in urejenost, 2 uri J. Juhant, Umetnost, religija, filozofija (znanost) - matematika, etika in vzgoja, 3 ure D. Kobal, Geometrija prepogibanja papirja, 1 ura U. Kuzman, Kompleksna števila in geometrija, 1 ura M. Brešar, Zakaj matematika?, 1 ura M. Pavliha, Matematika neznosne lahkosti neetičnega ravnanja, 3 ure G. Šega, O markovskih verigah in Monte Carlo simulacijah, 2 uri B. Zalar, Matematika in lokostrelstvo, 1 ura T. Bregant, Ali smo omreženi za matematiko? 3 ure |
2013/14 (več) |
J. Smrekar, Simetrične porazdelitve, 2 uri
S. Strle, Verižni ulomki in funkcije, 1 ura P. Nose, E - Uganke, 1 ura P. Šemrl, Baze vektorskih prostorov, 2 uri B. Hvala, Kimberlingova definicija značilne točke trikotnika, 3 ure K. Jaklič, O poslednjih rečeh, 3 ure D. Kobal, Fibonaccijeva števila in navidezna protislovja, 1 ura E. Žagar, Aproksimacija krožnih lokov, 2 uri V. Ščuka, Matematika in delovne navade, 3 ure M. Konvalinka, Catalanova števila, 2 uri M. Jerman, Kratek vpogled v zgodovino integracije, 2 uri S. Klavžar, Različice igre Hanojski stolp - številne možnosti za raziskovalno delo učencev in dijakov, 2 uri |
2012/13 (več) |
P. Pavešić, Topologija v robotiki, 2 uri
T. Košir, Arbitraža na finančnih trgih in teorija verjetnosti, 1 ura P. Kovačič Peršin, Etična odgovornost človeka in učitelja, 3 ure D. Kobal, Ploščina parabolnega odseka, 1 ura P. Potočnik, Nekaj matematičnih in statističnih 'paradoksov', 2 uri B. Japelj Pavešić, TIMSS - o pouku matematike pri nas in po svetu, 1 ura B. Žorž, Vzgoja odpornosti, 2 uri D. Kobal, Ponovno o stožnicah, 1 ura R. Drnovšek, Parrondov paradoks, 2 uri D. Hederih, Tehnike za spodbujanje ustvarjalnosti, 3 ure J. Kališnik, Uvod v neevklidsko geometrijo, 2 uri D. Kobal, ICME - 12, 1 ura M. Kramli, Urejeni starši, stabilni otroci, 3 ure |
2011/12 (več) | A. Bauer, Kako brez kamere posnamemo lekcijo, 1 ura
B. Hvala, Seebachov izrek, 2 uri G. Majdič, Možgani - velika skrivnost biologije, 3 ure D. Kobal, Zašifrirano darilo, 1 ura S. Klavžar, Sternovo zaporedje in števnost racionalnih števil, 2 uri E. Brecelj, Razumevanje v medicini, 3 ure P. Šemrl, Numerični zaklad matrike, 2 uri M. Hladnik, Izumiranje linij, 1 ura M. Cerar, Učitelj med pravom, etiko in zdravim razumom, 3 ure M. Krajnc, Konstrukcija gibanj togih teles, 1.5 ure J. Prezelj, Kompleksna dinamika, 1.5 ure Z. Zalokar Divjak, Pedagoški eros in etos, 3 ure |
2010/11 (več) | B. Drinovec-Drnovšek, Matematika v ozadju družabne igre Riziko, 2 uri
M. Hladnik, Kongruentna števila, 1 ura V. Godina, Današnja šola in težave z učenci, 2 uri M. Mazzini, O poučevanju, 1 ura D. Kobal, Od preprostih nalog do projektivne ravnine, 1 ura E. Žagar, Ravninske krivulje s pitagorejskim hodografom, 2 uri B. Blenkuš, Drama učiteljevanja, 3 ure M. Jerman, Zgodovina reševanja polinomskih enačb, 3 ure A. Gomboc, Relativnost v astronomiji, 1 ura M. Brešar, Realni obsegi, 2 uri S. Šinkovec, Skladnost misli in čustev, 3 ure M. Hladnik, Pravilni mrežni večkotniki, 1 ura J.Smrekar, Intervali zaupanja, 2 uri |
2009/10 (več) | P. Pavešić, Topologija ploskev, 2 uri
P. Šemrl, Karte in matematika, 1 ura M. Spitzer, O učenju, 3 ure B. Hvala, Diofantske Steinerjeve trojke, 2 uri P. Šemrl, Predstavitev Taove knjige, 1 ura A. Ihan, Telo v družbeni stiski, 3 ure P. Pavešič, Po poteh Bolonje, 1 ura B. Lavrič,Večkotniki med krožnicama, 2 uri B. Marentič Požarnik, Vloga dialoga pri učenju matematike, 3 ure S. Klavžar, O praktičnem problemu in matematičnih vidikih Hanojskega stolpa, 3 ure A. Bauer, Dokazujemo s programi in programiramo z dokazi, 3 ure |
2008/09 (več) | S. Cigula & P.Dobrovoljc & O. Jericijo & D. Kobal & S. Šenveter:
Geogebra - delavnica 2, 6 ur
P. Šemrl, Realno in kompleksno, 2 uri M. Lokar, Avtomatsko preverjanje znanja iz matematike, 2 uri M. Kramli, Zasvojenost - gugalnica nad prepadom vrednot, 3 ure S. Cigula & P.Dobrovoljc & O. Jericijo & D. Kobal & S. Šenveter: Geogebra - delavnica, 6 ur D. Kobal, ICME-11 - Vtisi, 1 ura P. Pavešić, Krivulje, ki delijio ravnino, 2 uri B. Žorž, Potrebe, razvajenost in želje mladih, inštrukcije ter šola, 3 ure |
2007/08 (več) | D. Kobal, Uvod, Želve 1 ura
A. Bauer, O ordinalnih številih, 2 uri R. Drnovšek, Iracionalnost števila e, 1 ura U. Rihtaršič, Evolucija skozi oči matematika, 2 uri A. Drobnič Vidic, O statistiki v šoli, 1 ura B. Hvala, Razkrinkajmo skrivnostno krivuljo - sprehod skozi nekatere novejše rezultate iz geometrije trikotnika, 2 uri J. Erker, D. Kobal, M. Mehle, A. Robnik, M. Skalicky, M. Zabret, Okrogla miza: ocenjevanje, 3 ure D. Kobal, Uvod, 1 ura T. Košir, O finančni matematiki, 2 uri M. Jerman, Matematične uganke skozi zgodovino, 1 ura M. Uršič, Pogovor o odnosih med matematiko, logiko in filozofijo, 2 uri P. Šemrl, Kratek sprehod od fizike preko linearne algebre do geometrije, 2 uri A. Bauer, Gödelova izreka o nepopolnosti, 1 ura V. Ščuka, Antropologija matematike, 3 ure |
2006/07 (več) | Z. Zupančič, Predavanje EX CHATEDRA ne obstaja, 3 ure
D. Kobal, Od obodnega kota do magičnega kroga, 1 ura S. Strle, O vozlih: Kdaj je zavozlana vrvica res zavozlana?, 2 uri P. Potočnik, Priložnosti in izzivi v finančni matematiki, 1 ura T. Golež, Ultrazvočni slednik - uporabno učilo za fiziko in matematiko, 2 uri P. Šemrl, Problem invariantnih podprostorov, 2 uri D. Kobal, Uvod, 1 ura S. Klavžar, Metoda dvojnega štetja, 2 uri M. Jerman, Igra Sudoku, 1 ura T. Zwitter, Struktura in nastanek naše Galaksije, 2 uri P. Šemrl, Dve temi za matematični krožek, 3 ure D. Kobal, E-um I, II, 2 uri Z. Z. Divjak, Problemi vzgoje v sodobnem času, 2 uri |
2005/06 (več) | D. Kobal, Uvod, 1 ura
B. Lavrič, Gibljivost poliedrov, 2 uri M. Jerman, Iz zgodovine matematike - O popolnih številih, 1 ura M. Bajuk, Tehnika govorjenja - Bi Pavarotti prevpil 30 srednješolcev?, 2uri P. Legiša, Matrike v mehaniki in optiki, 2 uri D. Kobal, Razmišljanje in zabava s čisto pravim Tantrixom, 1 ura I. Škamperle, Filozofija narave. Disciplina razuma, lepota razmerij in oblik, 3 ure M. Strojin, Motivacija in frustracija skozi dinamiko učenja (matematike), 3 ure R. Kroflič, Matematika - del splošne izobrazbe ali pragmatična vednost, 3 ure V. Vukašinovič, Skrivnosti magičnega kvadrata, 1 ura T. Tomaš, Identifikacijska števila in črtne kode, 2 uri B. Hvala, I, kje si?, 2 uri D. Kobal, Matematika med intuicijo in abstrakcijo, 1 ura |
2004/05 (več) | D. Kobal, Uvod, 1 ura
P. Šemrl, Pi, 2 uri B. Žorž, Med frustriranjem in razvajanjem, 2 uri A. Suhadolc, Utrinki iz zgodovine slovenske matematike, 2uri D. Kobal, Tantrix, 2 uri Š. Tola, Matematika in simetrije antičnih stebrov, 2 uri A. Jurišić, Od tajne govorice in skrivnih pisav do kriptografije, 2 uri J. Žnidaršič, Moj pogled na luknje v izobrazbi, 2 uri D. Kobal, Uvod. Sedem receptov za poučevanje matematike, 1 ura M. Hladnik, Fibonaccijevo zaporedje, 2 uri M. Željko, Geometrija, 2 uri A. Bauer, Mathematica v srednješolski matematiki, 2uri M. Perman, Igre na srečo, 2 uri M. Petkovšek, Prepogibanje papirja in nenavadna zaporedja, 2 uri F. Solina, 15 razumnih sekund slave, 2 uri |
2003/04 (več) | V. Omladič, Uporabnostna funkcija, 2 uri
D. Kobal, Mat v dveh potezah - motiv in strategija, 2 uri T. Majaron, Matematika in glasba, 2 uri M. Jerman, Kako je matematični jezik oblikoval matematično mišljenje, 2uri S. Klavžar, Fibonaccijeve kocke kot povezovalna omrežja in kemijski grafi, 2 uri T. Tomaš, Pouk geometrije skozi zgodovino, 2 uri Z. Magajna: Naloge za matematiko, matematika za naloge, 4 ure B. Lavrič, Pokrivanja v geometriji, 2 ura B. Zalar, Kaj nas Georg Cantor in zgodovina začetkov teorije množic lahko naučita o didaktiki matematike?, 2 uri V. Ščuka, Vzpodbujanje k učenju po Gestalt pristopu, 4 ure B. Hvala, Zrcaljenja v sobi s tremi vogali - Thomsenova enakost, 2 uri M. Juvan, Matematične igre in linearna algebra, 2 uri A. Brlogar, Internetna zbirka matematičnih nalog za gimnazije, 2 uri D. Kobal, Rekontekstualizacija matematike: Konkretni problemi poučevanja, 2 uri Delavnice in seminarji udeležencev:Dušan Modic, Aditivne funkcije in Gaussovi logaritmi |
2002/03 (več) | S.Šinkovec, Logos, etos in patos(Aristotel), 4 ure
M. Hladnik, Zlata delitev krožnice, 2 uri D. Kobal, (Est)etika geometrije, 2 uri P. Šemrl, Triangularizacija matrik, 2uri D. Kobal, Matematika didaktike, 2 uri D. Modic in ostali, Drobne zanimivosti, 2 uri Okrogla miza: O perspektivah seminarja, 2 uri M. Strnad, Novosti pri srednješolskih učbenikih, 1 ura R. Burn, Problem solving in mathematics, 2 uri Več avtorjev, Predstavitev novih knjig iz zbirke Sigma, 1 ura G. Pavlič, Modrijanovi gimnazijski učbeniki za matematiko, 1 ura Z. Zupančič, Učitelj matematike – javni govorec, 3 ure J Koren, Od petega Evklidovega aksioma do hiperbolične geometrije, 2 uri R. Burn, The history of integration – from Euclid to Rieman, 2 uri J. Bračič, Aritmetične funkcije, 2 uri M. Željko, Matematična olimpiada, 2 uri Delavnice in seminarji udeležencev:Kristijan Kocbek, Permutacijska neenakost |
2001/02 | P. Saksida, Geometrija Foucaultovega nihala, 2 uri
M. Petkovšek, Avtomatično dokazovanje identitet, 2 uri P. Pavešic, Naravnost v matematiki, 2 uri M. Lokar, Preskusni programi s področja matematike, 2 uri M. Prosen, Astronomske in matematične osnove koledarja, 2 uri B. Hvala, Ponceletov izrek, 2 uri M. Černe, Polinomske preslikave, 2 uri I. Hafner, Ravninske kristalografske grupe, 2 uri M. Strnad, Didaktični pristopi v algebro, 2 uri D. Kobal, Kritično matematično izobraževanje, 2 uri N. Razpet, Zanimivosti iz sveta geometrije, 2 uri M. Željko, Matematična olimpiada 2001, 2 uri D. Modic, Drobne zanimivosti, 2 uri M. Omladič, Predstavitev novih knjig iz zbirke Sigma, 1 ura M. Strnad, Novosti pri srednješolskih učbenikih, 1 ura M. Hladnik, Seminarske naloge, 4 ure Delavnice in seminarji udeležencev:Anica Šimonka, Lunini koledarji |
2000/01 | B. Lavrič,Urejenost in števila, 2 uri
P. Šemrl, Ortonormalizacija vektorjev, 2 uri P. Pavešić, Robotika in topologija, 2 uri V. Batagelj, Interaktivna gradiva za pouk matematike, 2 uri J. Palčič, A.Razbornik-Špegelj, Uporaba TI-92 pri pouku, 3 ure B. Hvala, Malfattijev problem, 2 uri M. Razpet, Krožnice na torusu, 2 uri I. Hafner, Poliedri, 2 uri M. Strnad, Poučevanje matematike v luči novih sugestij psihologov,2 uri P. Petek, Biljard na elipsi, 2 uri M. Željko, Geometrijsko mesto točk, 2 uri M. Željko, Matematična olimpiada 2000, 2 uri D. Modic, Drobne zanimivosti, 2 uri M. Omladič, Predstavitev novih knjig iz zbirke Sigma, 1 ura M. Strnad, Novosti pri srednješolskih učbenikih in gradivih za gimnazijske programe, 1 ura M. Hladnik, Seminarske naloge, 3 ure Delavnice in seminarji udeležencev:Dušan Modic, Karel Kunc, pisec učbenikov za matematiko in fiziko med obema vojnama |
1999/2000 | Sandi Klavžar,
Dirichletovo načelo Uroš Milutinović, Elementi matematične analize v Evklidovih "Elementih" Damjan Kobal, Od števila do računalnika Boris Lavrič, Urejenost, števila, funkcije Aleksandar Jurišić, Pametne kartice in kriptografija z javnim ključem Vilko Domanjko, Leonhard Euler in teorija števil Nada Razpet, Novi Cabri Géometre Peter Legiša, Matematika v francoskih licejih Milena Strnad, Pogled na poučevanje matematike Anton Suhadolc, Osemdeset let organiziranega visokošolskega študija matematike v Sloveniji Matjaž Željko, Matematična olimpiada '99 Milena Strnad, Predstavitev novih matematičnih učbenikov Matjaž Omladič, Predstavitev novih knjig iz zbirke Sigma Dušan Modic, Drobne zanimivosti iz matematike Milan Hladnik, Seminarske naloge Delavnice in seminarji udeležencev:Bogdan Kejžar, Ramseyev izrek za končne množice |
1998/99 | J.A. Čibej, Finančna
matematika, 3 ure M. Omladič, Predstavitev knjig iz zbirke Sigma, 1 ura V. Batagelj, Novosti v informacijski tehnologiji: matematični omrežni učbenik, 4 ure D. Kobal, Anketa 97 za profesorje matematike - rezultati in komentarji, 2 uri B. Zalar, Kdo nam je ustvaril infinitezimalni račun, 3 ure T. Pisanski, Grafi in geometrija, 2 uri M. Željko, Matematična olimpiada '98, 1 ura J. Bračič, Številski sistemi s kompleksno osnovo, 2 uri Z. Magajna, Preprosti stereometrijski modeli, 3 ure A. Prijatelj, Potep po logiki, 2 uri M. Hladnik, Razgovor o dosedanjem in bodočem delu, 1 ura Delavnice in seminarji udeležencev:Dušan Modic, Metodična razvrstitev trikotniških konstrukcij |
1997/98 | B. Zalar, Vloga algebre
v zgodovini matematike, 2 uri D. Kobal, Z matematiko na sprehod, 2 uri P. Legiša, Matematika in fotografija, 2 uri M. Petkovšek, Načelo vključitev/izključitev in število razčlenitev naravnega števila, M. Vencelj, Presek izza "uredniške mize", 1 ura M. Razpet, Nožiščne krivulje, 3 ure N. Razpet, Srednješolska geometrija z računalnikom, 2 uri M. Strnad, Prijaznejši prehod med osnovnošolsko in srednješolskomatematiko, 1 ura M. Hladnik, Geometrija in matrike reda dva, 2 uri R. Drnovšek, Nekatere neenakosti v trikotniku, 2 uri M. Juvan, O drevesni širini grafov, 2 uri M. Omladič, Predstavitev knjig iz zbirke Sigma, 1 ura Delavnice in seminarji udeležencev:Ivan Drnovšek, Binomska inverzijska formula |
1996/97 | V. Batagelj,
Informacijske tehnologije pri pouku matematike, 2 uri M. Perman, Paradoksi v verjetnosti, 2 uri M. Dobovišek, Kvadratna enačba, 2 uri P. Petek, Kaotični atraktorji, 2 uri A. Blejec, Drugačen pristop k analizi podatkov (EDA), 2 uri M. Željko, O Ptolomejevem izreku, 2 uri A. Prijatelj, Pogled na sodobno logiko, 2 uri M. Černe, Minimalne ploskve, 2 uri E. Zakrajšek, Problem najmanjših kvadratov, 2 uri M. Hladnik, Zaporedja, krivulje in fizika, 2 uri D. Kobal, Dejavniki motivacije za matematično izobraževanje(razgovor), 2 uri Delavnice in seminarji udeležencev:Roman Červ, Problem najboljše strategije v igri gladiatorjev |
1995/96 | B. Mohar, Linearno
programiranje (nadaljevanje), 3 ure Z. Magajna, Matematično modeliranje v srednji šoli, 2 uri J. Grasselli, O Fermatovem izreku, 2 uri M. Vencelj, Geometrija in četrta dimenzija, 2 uri E. Zakrajšek, Uporaba diferencialnih enačb v srednji šoli, 2 uri M. Hladnik, Konveksne množice v ravnini (nadaljevanje), 4 ure M. Černe, Vozli in njihove invariante, 2 uri T. Pisanski, Grafi in geometrija, 2 uri B. Plestenjak, Grafi in poliedri, 2 uri A. Blejec, Intervalsko ocenjevanje statističnih parametrov, 2 uri M. Strnad, Stičišča in razhajanja med osnovnošolsko in srednješolsko matematiko, 2 uri M. Omladič, Nove knjige iz zbirke Sigma, 1 ura D. Pagon, Osnove evklidske geometrije, 1 ura Delavnice in seminarji udeležencev:Dušan Modic, Nekaj primerov za sestavljanje programov za žepni računalnik |
1994/95 | M. Hladnik, Konveksne
množice v ravnini, 5 ur A. Cedilnik, Računanje vrednosti nekaterih specialnih funkcij, 2 uri A. Cedilnik, Pozitivne, monotone in konveksne funkcije, 2 uri B. Zalar, Jordanske algebre in delo Fieldsovega nagrajenca Elima Zelmanova, 1 ura B. Zala,r Geometrija in neasociativne algebre, 2 uri B. Mohar, Linearno programiranje, 3 ure M. Razpet, Izbrane teme iz umbralnega računa, 2 uri M. Strnad, Predstavitve novih učbenikov, 1 ura Delavnice in seminarji udeležencev:Roman Červ, Hellyjev izrek |
1993/94 | M. Strnad, Kaos v
srednji šoli, 1 ura A. Kmet, Zapisi naravnih števil, polinomi, deljivost, 2 uri B. Zalar, Alternativne algebre kot posplošitev pojma števila, 1 ura B. Zalar, O absolutni vrednosti, 1 ura B. Zalar, Ternarne operacije, 1 ura T. Pisanski, Z grafi nad grupe, z računalniki nad grafe, 2 uri J.A. Čibej, ,Izbrana poglavja iz verjetnostnega računa in statistike, 3 ure M. Omladič, Osnove finančne matematike, 4 ure B. Lavrič, Urejenost in števila, 2 uri D. Pagon, Geometrija celoštevilske mreže, 2 uri P. Legiša, Kako si Oddelek za matematiko in mehaniko predstavlja maturo, 2 uri P. Petek, Predstavitev projekta Tempus, 2 uri M. Strnad, M. Vencelj, Predstavitev novih knjig, 1 ura Delavnice in seminarji udeležencev:Jasna Čer - Titan, Simetrične enačbe |
1992/93 | Z. Magajna, O
uporabnosti in neuporabnosti geometrije, 2 uri Z. Bohte, Osnove numeričnega računanja, 12 ur P. Legiša, M. Strnad, Predstavitev prenovljenih učbenikov, 1 ura P. Legiša, Predstavitev priročnika za učitelje, 1 ura V. Batagelj, Uvodno predavanje o DOSu, 2 uri V. Lampret, McLaurinova formula, 2 uri M. Hladnik, 110 letnica Močnikove smrti, 1 ura V. Batagelj, Uvodno predavanje o Texu, 2 uri A. Cedilnik, Neasociativne kvadratične algebre, 2 uri D. Pagon, Primer uporabe verižnih ulomkov, 1 ura B. Lavrič, Konveksne množice, 2 uri M. Hladnik, Moderna kvadratura kroga, 6 ur B. Lavrič, Lissajujeve krivulje, 2 uri A. Cedilnik, Nelinearno programiranje, 2 uri N. Prijatelj, Rekurzivne funkcije, 4 ure I. Vidav, Diofantske enačbe v srednji šoli, 2 uri |
1991/92 | M. Petkovšek, Simbolično
računanje z Mathematico, 3 ure I. Vidav, Zveznost in diferenciabilnost, 1 ura S. Grušovnik, Lokalno evklidske geometrije, 1 ura P. Legiša, N. Marčič, M. Strnad, Predstavitev novega učbenika za matematiko, 1 ura N. Prijatelj, Integralni račun v srednji šoli, 2 uri N. Prijatelj, Pogovor o poučevanju integralnega računa, 1 ura V. Domanjko, Cela števila, 2 uri M. Šetinc, B. Japelj, Z. Perat, Rezultati druge mednarodneraziskave o znanju matematike, 1 ura G. Tomšič Zaporedja, 2 uri G. Tomšič, Pogovor o poučevanju zaporedij, 1 ura S. Klavžar, Izbrana poglavja iz geometrije in diskretne matematike, 1 ura U. Milutinović, Izbrana poglavja iz geometrije in diskretne matematike, 1 ura D. Pagon, Izbrana poglavja iz geometrije in diskretne matematike, 1 ura M. Vencelj, Uporaba izometrij in raztegov v ravninski geometriji, 2 uri A. Suhadolc, Matrike, 2 uri P. Legiša, P. Petek, pogovor o poučevanju matrik, 1 ura P. Petek, Teorija gnetenja, 2 uri B. Lavrič, Stožnice, 2 uri B. Lavrič, Pogovor o stožnicah, 1 ura |
1990/91 | I. Vidav, Kompleksna
števila v algebri, analizi in geometriji, 3 ure I. Pucelj Kompleksna števila v algebri, analizi in geometriji, 4 ure M. Hladnik, Uvod v harmonično analizo, 9 ur M. Lokar, Program DERIVE, 2 uri P. Legiša, Izometrija ravnine, 6 ur P. Petek, Fraktali in kaos, 4 ure V. Domanjko, Leonardo Fibonacci, 2 uri |
1989/90 | T. Pisanski,
Kombinatorna topologija z računalnikom, 2 uri N. Prijatelj, O projektu nove splošne smeri srednje šole, 2 uri A.J. Čibej, Dinamični sistemi v ekonomiji, 2 uri N. Prijatelj, O odločljivosti teorij, 2 uri J. Grasselli, Potenčna števila, 2 uri |